OKTOBER-DECEMBER 2013


Så kom Oktober och det gjorde även hösten. Vädret var riktigt trist och jag fick tyvärr spendera många timmar i mina skolböcker. Men efter några veckor av hårt arbete kom höstlovet och det var såå efterlängtat!
 
 
Måste erkänna att November är en riktigt trist månad. Det blir bara mörkare och mörkare ute och man bara längtar tills månaden är slut. Men jag klarade mig. Att jag fyllde femton och blev ett år äldre var höjdpunkten denna månad, för visst är det alltid kul att fylla år!
 

December, dig minns vi så väl. Vi fick våran efterlängtade snö som tyvärr smälte bort lika fort som den kom. Jag hade knappt något plugg i skolan vilket var såå skönt! Spenderade därför mängder med kvällar framför serier. Vi började förbereda inför jul. Julklappshandling, lussebak och granen blev klädd. Någonstans där fick vi också jullov vilket var en höjdare! Julafton kom och den blev lika bra som alla andra år! Till sist kom nyår och även det blev så lyckat!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback