FIVE THINGS TO LOOK FORWARD TO

 
 
 
♥  Jag längtar tills all snö försvinner och jag får åka moppe! Blir så frustrerad av att jag inte kan köra den nu när jag tagit körkortet...
 
♥  Mitt gymnasieval kommer bli Samhäll-beteende på PB och jag är såå taggad! Vill bara bort från denna skolan och få börja om på nytt!
 
♥  På sportlovet åker jag på skidläger till Vemdalen vilket kommer bli så grymt kul!!
 
♥  Även fast jag kan erkänna att jag inte haft den bästa klassen nu på högstadiet så ska det ändå bli riktigt kul att få göra massa roliga saker med alla nior sen i slutet av terminen! Göteborgsresan, Stockholmsresan och inte minst balen!
 
♥  Just nu vill jag bara ha sommar och sol! Fryser nästan konstant hela tiden och är därför inte särskilt förtjust i vintern.





Men åååh vad kul & höra att du kommer till PB. DU KOMMER INTE ÅNGRA DIG. Just sayin' !!
Och ja, ta vara på det sista roliga sakerna i nian, Verkligen!

2014-02-07 // 18:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback