VAD HAR HÄNT SEN SIST?

 
Jo förutom att jag då varit i Skåne, njutit av sista sommarvärmen och glömt kameran så har vi bytt månad till September, hälsat hösten välkommen, och jag har haft många riktigt bra kvällar med många olika sorters människor. Jag har även stått o sålt sockervadd med mina vänner och har köpt min drömmoppe !
 
Det var väl liite saker ni missat under dessa veckor. Imorgon startar jag igång mina två veckors prao, vilket betyder att jag har mycket tid till att blogga och därför är jag riktigt peppad på att komma igång igen !




kul att du är tillbaks!:D

2013-09-15 // 20:15:35
» Lisa

Kul att du tillbaka! Var ska du praoa någonstans?

2013-09-15 // 20:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback