WITH EVERY BIT OF ME

I brist på andra bilder får ni se min outfit från i Torsdags.
 
Förutom att vi haft två mattelektioner, ätit omättande skinksås och sprungit biptest på idrotten så har min Måndag varit helt okej. Min kära lillebror ligger dock på sjukhus just nu, vilket gör att jag knappt ser honom eller mina föräldrar längre. Det var många dagar sen som hela familjen var samlad hemma. Men jag klarar mig!
 
Vill ändå bara tala om att jag haft en GRYM helg ! Så nu vet ni det.




Får man fråga vad som hänt med din bror? Hoppas det blir bättre :D

Svar: Man vet inte riktigt vad han fått för något, men hans läpp har bla. svullnat upp vilket gör att han inte kunnat dricka, äta eller prata. Men det har redan blivit mycket bättre och igår fick han komma hem från sjukhuset! :D
Alina Edlund

2013-10-15 // 20:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback