RANDOM QUESTIONS

Andranamn? -  Rebecka
 
Stjärntecken? -  Skorpion
 
Är du rädd för blod? - Att jag är! Mår bara illa av tanken, ush
 
När vaknade du idag? - Klockan väckte mig tjugo i sju...
 
 
 
 
Vilka värdsdelar har du varit i? -  Europa, Nordamerika, Asien och Afrika.
 
Senaste filmen du såg på bio? -  Thor 2
 
Bästa måltiden? -  Frukost lätt!
 
Sover du på någon särskild sida? -  ALLTID sovit på mage så länge jag kan minnas, dock försöker jag bryta den rutinen vilket är sjukt jobbigt. Men är tydligen inte bra för armar och nacke...
 
Turnummer? -  11
 
Föredrar du att messa eller ringa? -  Beror på vem personen är men föredrar nog sms i och med att det är det jag använder mest. Men att ringa o bara prata med nån är egentligen sjukt mycket roligare, så förstår egentligen inte varför jag inte gör det oftare?
 
 
 
 Favoritdjur? - KATTER I MITT HJÄRTA
 
Vad drack du senast? -  Smoothie
 
Längd? -  165 cm
 
Gymnasie? -  Tror det blir Samhälle - Beteendevetenskap
 
Nöjd med dig själv? -  Njaae, men försöker vara positiv!
 
Något du saknar? -  SOMMAREN !
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback