SVAR PÅ FRÅGESTUND: MUSIK

Vilka instrument kan du spela?
 
Jag kan spela blockflöjt och gitarr.
 
 
Hur många låtar kan du på gitarr?
 
Det beror på om du menar helt utantill eller inte, men det är väl några stycken.
 
 
Brukar du sjunga till?
 
Ja, nästan alltid!
 
 
Vilken är din favvo?
 
Oj, det var en svår fråga. Ingen aning, haha. Har inte blivit av att jag spelat på ett tag nu förutom på gitarrlektionerna tyvärr.
 

 
Favoritlåt?
 
Det varierar vääldigt ofta! Just nu är det nog We can't stop och Aviciis nya låt Wake me up.
 
 
Favoritartist?
 
Har faktiskt ingen, lyssnar på så många olika.
 
 
Skriver du egna låtar?
 
Har skrivit EN låt och påbörjat min andra som jag aldrig skrivit klart.
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback