SVAR PÅ FRÅGESTUND: LIVET

Har du någon stor dröm du vill uppfylla?
 
Åka jorden runt med någon jag tycker mycket om.
 
 
Drömjobbet?
 
Jag vet, det låter säkert urtrist, men jag skulle faktiskt tycka det skulle vara kul att få jobba med något inom administration.
 
 
Vad ser du fram emot mest under sommaren?
 
Lätt Gullbrannafestivalen, Kroatien och Bödalägret !
 
 
Hur ska din drömprins vara?
 
Har väl inga höga krav egentligen. Någon som förstår mig, älskar mig för den jag är och som får mig att känna mig sådär barnsligt lycklig.
 
 
Vad vill du läsa på gymnasiet?
Inte en blekaste aning, det tar vi i höst, nu är det ju sommarlov ;)
 
 
Om du en dag skulle få vara någon annan, vem skulle du vilja vara då?
 
Spelar ingen större roll exakt vem, men skulle vara kul att få testa att vara kille för en dag.
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback