SVAR PÅ FRÅGESTUND: BLANDAT

Vad får dig att bli glad?
 
Är för det mesta glad, men när man får umgås med dom personerna man tycker mest om. Lite extra glad blir jag av överraskningar och spontana saker !
 
 
Kan du lägga upp mer tips på din blogg? Superbra tips du lagt upp innan :)
 
Tack! Ja, självklart kan jag göra det. Det ska jag komma ihåg !
 
 
Hur går det på killfronten?
 
Haha jadu, det går väl som det går.
 
 
Vad gör du helst: ute och festar (ingen alkohol) eller mysig filmkväll?
 
Mysig filmkväll !
 
 
Vad är det bästa med dig?
 
Åh, sånt är så svårt att säga om sig själv. Men kanske att jag är pålitlig och positiv.
 

 
Vad får dig att tycka att en blogg är intressant?
 
Det viktigaste för mig är uppdateringen, jag tröttnar om det kommer ett i veckan. Fina bilder och blandat med olika sorters inlägg gör också att man fastnar för bloggen.
 
 
Kär just nu?
 
Inte senast jag kände efter iallafall, men man vet ju aldrig ;) Haha okej, nix.
 
 
Vad gör du en seg dag när solen skiner och alla dina vänner är upptagna?
 
Då hittar du mig antagligen solandes på trädgården, eller så gör jag något kul med familjen !
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback