FIVE SUMMERTHINGS

 
♥  Sena sommarkvällar hittar ni mig antingen utomhus med fina vänner eller i soffan med familjemys.
 
♥  Jag bränner mig väldigt lätt, så eftersom jag inte gillar solkräm så får jag satsa på korta och många solstunder.
 
♥  Jag tycker det roligaste som finns är att dra med vännerna och göra lite halvgalna och spontana grejer som inte är särskilt planerade. Det är oftast såna tillfällen man minns som bäst.
 
♥  Ifall det skulle bli dåligt väder i några dagar och man får stanna inne är ett måste att man har en serie man kan sitta och kolla på. Det gör dagarna såå mycket roligare och bättre !
 
♥  När man tänker efter så är det sommarlovet det alla längtar efter under åtet. Så då får man passa på att göra det bästa av lovet nu när det äntligen är här !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback