SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL 3

Vad gillar du att läsa om på andras bloggar?
 
Jag gillar att läsa om lite allt möjligt. Som jag sa innan, jag läser många olika sorters bloggar och det är för att jag gillar att läsa om allt möjligt. Allt mellan om sin vardag till fotning, kändisar och bloggare som delar sina känslor väldigt mycket.
 
Vad fotograferar du helst?
 
På mig själv gillar jag att fota men allra mest gillar jag att fota närbilder.
 
 
Din bästa händelse?
 
Hmm.. svår fråga. Men det måste nog vara när jag var i USA eller när jag fick mitt första egna djur; en hamster av en fin kompis !
 
 
(Dålig bild från min gamla kamera)
 
Varför är du världens bästa syrra, hur kommer det sig?
 
Vill du gå på stan nån gång? <3
 
Såklart vi kan, vi skulle ju gå på stan i helgen ju ! :D Det är ju du som är bästa systern ♥
 
Hur många läsare har du per dag, ungefär?
 
Jag har mellan 100-200 läsare varje dag och är nöjd med det eftersom jag aldrig har gjort reklam för min blogg på andra bloggar, har inte Bloglovin osv.
 
Kan du visa din favoritoutfit?
 
Detta är en av mina favoritoutfitar !
 
Vem är det som fotar dig när du fotar outfits utomhus?
 
Antingen så gör jag det själv, eller så fotar min snälla syster mig !
 
Vilket är det bästa landet du har varit i och varför?
 
Det är helt klart USA ! Har varit där fyra gånger i mitt liv och tycker det är grymt fint. Dock så har jag bara varit i Florida, men bara den delen är så himla stor. Det jag gillar med USA är att alla är så snälla, ett så fint land och lyxiga hus. Allt är bara toppen där helt enkelt !
 
Har du något mer husdjur än din kanin?
 
Jag har inget mer djur som är mitt eget. Men sammanlagt har vi tre fyrbenta djur i familjen. Jag och Agnes har varsin kanin och min andra lillasyster Ellen har en dvärghamster.
 
 
Tindra, min lilla kanin ♥
 
Trixie, Agnes kanin.
 
Oså Yatzy, Ellens hamster, ser ungefär ut som min gamla hamster Plåster som jag visade här lite längre upp !
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback