SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL 2

Var kommer det fina skalet med ett hjärta runt kameran som är rosa? Jätte fint !
 
 
Ja, det är fint ! Fick det i julklapp, men det är från fyndiq.se . Dom har hur mycket mobilskal som helst där , men också massa andra saker. Så den hemsidan kan jag tipsa er om !
 
Vad har du för kamerasaker?
 
Jag har min kamera (Canon 1100D) , mitt orginal objektiv (F18-55) , ett annat objektiv (F70-300) , min nya kameraväska (där jag får plats med kameran och ett objektiv jämte) , och mitt stativ.
 
Kan inte du göra en video där du visar hur du sminkar dig?
 
Saken är den att när jag sminkar mig gör jag lätt väldigt konstiga miner har jag märkt, så skulle nog se helt dumt ut om jag skulle filma det. Men ska jag vara helt ärlig så har jag faktiskt tänkt tanken.
 
Har du något inplanerat vad du ska göra år 2013?
 
Njaa, inte så mycket faktiskt. Jag ska såklart till Vemdalen på skidläger i Februari och på Bödalägret på sommarlovet. Men ne, jag tror inte det är så mycket mer jag har bestämt att jag ska göra.
 
Kan du lägga upp fler videos när du sjunger?
 
Haha, njae, vill ni verkligen det ? Ser så inövat ut o bara stå där o sjunga för en kamera, haha xD
 
Varför började du blogga?
 
Jag tror det var för att mina kompisar hade det och det lät kul att ha det. Men sen så har jag alltid gillat att skriva och har skrivit mycket i dagbok, så då tyckte jag det var kul att testa detta: Som en dagbok fast inte lika privat !
Intresset för fotning kom ett tag efter jag började blogga, så det hade överhuvudtaget inget med att jag ville visa upp mina bilder på något sätt.
 
Hur är din "drömprins" ?
 
Hmm.. Det där har jag tänkt många gånger på. Men min drömprins är någon som man verkligen kan lita på, inte gillar allas bilder och messar med 10 andra tjejer. Utan en som faktiskt ser en som någon speciell ! Sen är det ju det med att insidan räknas. Det klart den gör, men utsidan räknas ju faktiskt också. Lite iallafall ;)
 
Hur är en bra blogg enligt dig?
 
Jag läser ju många olika sorters bloggar, så det blir en väldigt bra mix. Men en bra blogg enligt mig är nog när det är bra och fina bilder, inte massa slarvinlägg, men det ska ändå inte vara för mycket text. Inte så så man knappt orkar läsa allt. Utan lagom.
 
Vilken kamera fotar du med just nu?
 
Jag fotar med Canon EOS 1100D, och tycker den är superbra !
 

 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback