SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL 1

Kan du göra en lista på alla tjejer i din klasss och en av deras olika personigheter. Ex. Lisa - Snäll

Hanna- Blyg Cecilia- Kaxig

Jag undrar om någon annan har typ en lika konstig klass som jag ? :)


Våran klass är inte så uppdelad precis. Alltså, det finns nog ingen som har en så stark personlighet så man vet exakt att den är kaxig och den är si o så. Men visst, det finns vissa i klassen som tar för sig lite mer, och vissa som knappt säger någonting. Vissa är pluggnördar, och vissa blir glada dom bara blir godkända. Alla är vi olika. Men jag tänker inte skriva ut några namn här på bloggen.

 

Vilka bloggar följer du?

Jag följer massa olika bloggar, fotobloggar, kända bloggar och såklart kompisars bloggar också !

Hur tycker du att 2012 har varit från 1-10?

Det får nog bli en 8 ! Har haft ett toppen år och nästan allt har varit bra. Men har haft några jobbiga saker med som gör att det sänker lite. Men nu, år 2013 hoppas jag på en 10 !

Favoritgodis?

Är det något jag inte är kräsen med så är det godis. Jag äter nästan allt godis så det är nästan lättare att säga vad jag inte gillar för godis, hehe. Men måste jag säga något så blir det nog dom rosa melongodisarna !

ÄLSKAR det nya lakanet som du har gjort ett inlägg med, där rubriken är: do things with love. Var är den ifrån?


Ja, tycker också det är jättefint ! Jag fick det i julklapp, men jag tror det var ifrån Ellos, dom har riktigt mycket fina kuddar, påslakan och sånt på deras hemsida.

 

Var redigerar du dina bilder?

Oftast så redigerar jag inte mina bilder överhuvudtaget, tycker dom ser naturligast ut då. Men när jag redigerar bilder, o gör collage och sånt gör jag det i Picmonkey. Har inte orkat leta efter något bättre och jag tycker faktiskt att Picmonkey är helt okej. Finns det mesta som man behöver. Och särskilt för mig som mest gör collage där som sagt.

Var köper du oftast dina kläder?

Mina kläder köper jag oftast på H&M eller Ginatricot. Men mina favoritaffärer är Bikbok och Gina, konstigt va?

Vad använder du för parfym?

I skolan har jag inte alltid någon parfym överhuvudtaget, men mer när jag gör något speciellt o så använder jag denna finingen från Victoria's Secret. Luktar riktigt riktigt gott !

 

Vilka locktänger har du?

Saken är den att jag inte ens har någon plattång, hehe. Mamma har en men jag använder aldrig den. Lockar jag håret så gör jag det med plattången, tycker det blir mycket finare lockar då ! Men vill du ha tips på en riktigt bra plattång så har jag: OBH Nordica Artist Straightener Quick Heat, den kan jag verkligen rekommendera !

Vad använder du för smink?

 

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback