ÖVERRASKNING !


För er som va nyfikna och ville veta vad det var som var så hemligt, så kan jag berätta det nu om ni inte redan har förstått det på bilderna ! Erika fyller år imorgon,  så igårkväll bakade jag och fem andra fina tjejer en jättegod kaka/tårta som vi åt på håltimman.


Det blev jättebra men eftersom Erika läser min blogg så kunde jag ju inte skriva det på bloggen förens nu. Men det blev jättelyckat och jag tror inte det bara var vi som tyckte den såg god ut. Det stod typ tio killar utanför rummet vi satt i o glodde xD

Texten på tårtan är det bara vi som förstår, så ni behöver inte undra varför det står som det gör ! ;)





Gud så snällt av er ! :D

Svar: Hihi, ja, det är alltid lika kul att överraska folk ! :D
Alina Edlund

2013-01-25 // 16:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback