NIO SAKER NI INTE VISSTE

  • Jag har typ fobi för mat - Jag älskar att äta mat, men en sak som nog är det värsta är att ta i andras tallrikar, glas, bestick och desutom råkar få maten på händerna. Jag kan ta i min egen tallrik, men får total panik om jag får maten på händerna. Så servetris är nog inget jobb för mig...
 
  • Är inte sugen på godis längre - Det kanske låter konstigt, men jag har haft godislöfte så många gånger och så länge att jag nästan aldrig blir sugen på godis när jag ser det längre. Jag har faktiskt godislöfte just nu.
 
  • Teberoende - Jag har för några veckor sen blivit beroende av te. Dricker det varje morgon ! Men det kanske är en positiv sak eftersom jag har lovat min farfar att aldrig börja dricka kaffe. Uääk !
 
  • Är som en hund - Ja, faktiskt ! Jag kan vara jätteblyg inför folk jag inte känner, men när jag väl känner dom så kan jag prata hur mycket som helst.
 
  • Punktlig - På mina anteckningar på mobilen har jag flera långa listor på saker jag ska göra och jag gör alltid en ny lista varje dag som jag ska följa. Jag går till bussen tre minuter över åtta, och jag får lite panik när min planering inte går som jag vill eller om jag blir någon minut sen än vad jag beräknat. Denna egenskapen kan vara både bra och dålig...
 
  • Sjunger högt - När jag är helt ensam hemma så älskar jag att sjunga så högt att hela huset ekar. Det är så kul i vårt stora hus !
 
  • Planerare - Jag vill ha mina dagar planerade några dagar i förväg. Gillar inte när någon säger: Jag ringer dig imorgon så får vi se hur vi gör ! Jag vill ha allting bestämt och vill inte att mamma säger en dagen innan att vi ska nånstans. Då förstörs min planering...
 
  •  Överraskad - Älskar att bli överraskad och att få veta att någon har hållt något hemligt och planerat något för mig.
  • Tar åt mig lätt - Det är också en såndär grej som både är bra och dålig. Ger någon mig komplimanger, eller om jag får ett gulligt sms kan jag tänka på det en hel dag och jag blir jätteglad ! Men säger någon något elakt eller skriver en elak kommentar på internet kan jag också tänka på det en hel dag. Även fast jag vet nånstans att jag inte ska ta åt mig så gör jag det väldigt lätt när det är något dåligt. Tyvärr.
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback