LIVET RULLAR PÅ

Nu under eftermiddagen har Elin och Amanda varit här och vi har planerat inför en kommande övernattning i slutet av lovet, som jag tror kommer bli riktigt rolig !
 
Imorgon åker jag till Danmark för att bada, shoppa, träna och bara ha det mysigt med familjen. Tror det blir väldigt bra, dock så hatar jag danska språket, sorry. Tycker det låter så fult..
Men när jag inte badar i badhuset, går runt i det danska landet, äter hotellfrukost eller tränar på gymmet så kommer jag självklart att blogga som vanligt !
 
Nu är det dags att sätta på musiken på högsta och packa. Efter det blir det duscha o sen sängen. Måste gå upp 6 imorgon. Kill me... Hur ska jag orka detta? Bil i 3 timmar och sen färja i 3 timmar på det. Yes...
 
 
Justde en bra grej, på Fredag kommer första delen av Frågestunden ut här på bloggen, men du har fortfarande chansen att fråga i frågestundsinlägget. Håll utkik !
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback