JAG UNDRADE JUST VAR DU VA

Dagen har rullat på bra. Helt okej lektioner faktiskt, har fått mycket gjort. Slutade tidigt också vilket var dagens höjdpunkt.
 
Åkte in med sportbagen och Elin till Friskis och tränade där ett tag. Blir roligare och roligare för varje gång nu !
Man märker verkligen att det går framåt och man blir bättre och bättre. Träning mår man så mycket bättre av. Så försöker träna tre gånger i veckan nu, men minst två illafall. En gång på gymmet, en gång hemma och en gång är jag ute o springer !
 
Annars är jag väldigt glad över att det är Fredag imorgon, men samtidigt känner jag ångesten över att det snart är en ny vecka och vecka fem och sex har jag en hel del prov inbokade...
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback