BLOGGNINGEN ÄR INTE PÅ TOPP

Låter rubriken tala ! Kan inte skylla på något för jag har inget plugg eller nånting denna veckan, men just nu har jag inga bra idéer för bra inlägg. Men jag hoppas på lite mer bloggning när det börjar närma sig helgen.
 
Dagen idag har varit helt okej. PRAO-ställena sattes upp på anslagstavlan idag i skolan och ett tag har jag suttit och funderat på vad jag vill ha, men nu har jag skrivit dit mina fem ställen jag kan tänka mig att praoa på. Så jag hoppas på det bästa !
 
Jag har också tränat hemma med lite egna övningar och bra musik, vilket var väldigt kul och skönt ! Nu blir det en varm dusch och sen ska jag krypa ner i min soffa och kolla på någon bra film.
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback