SORGLIGT MEN SANT

Om ett antal minuter ligger jag redan i sängen och sover. Jag är så och utmattad är jag idag. Slutet av skoldagarna, eller jobbdagarna i mitt fall. Det känns faktiskt lite sorgligt att lämna Hemköp, alla är så snälla där..
 
Iallafall, på Hemköp är det väldigt olika från dag till dag. På Onsdagar kommer det inga varor, vilket betyder att jag inte har så jättemycket att göra, får mest fronta, som man säger i butiksspråk. Det betyder att man snyggar till i hyllorna. Men på Torsdagar kommer nästan alla varorna. Så det är fullt upp. Packa upp, packa upp o packa upp i sju timmar. Och ändå är lagret helt fullt nu när jag gick hem !
 
Jag har ätit ris och tacoköttfärs, gått en powerwalk med mig själv o musiken och så har jag pluggat lite. Nu taggar vi Fredag !
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback