HUR SKA JAG KUNNA

Tror aldrig jag har varit så trött av utmattning i hela mitt liv innan.. Vet inte om det är positivt eller negativt.
Jag har vandrat runt på Hemköp hela dagen som vanligt, fick sluta en timma tidigare, fanns inget mer jag kunde göra. Vandrade runt på stan och köpte med mig en klädesplagg som jag visar imorgon ! Gick sedan till Friskis med Maja och Elin för att träna. Rätt smidigt nu när man redan är i stan ! :)
 
Det dåliga var att jag var verkligen sugen på att träna, men det gick bara inte ! Har sån grym förkylning, och sån träningsverk i benen efter att ha böjt mig ner så mycket i affären. Så så blev det med det..
 
Nu sitter jag här och snyter mig varannan minut, kommer snart kunna simma i näsdukar på mitt rum snart. haha. Ne, nu ska jag inte babbla så mycket. Hoppas ni har en bättre Onsdagskväll än vad jag har !
 
 
Random bild jag tog för länge sen.
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback