APRIL-JUNI 2013


April var en riktig fotomånad! Vi hade påsklov och jag var glad. Våren smög sig sakta på och vi hade många soliga kvällar. Vi firade både kaninerna och lillebror som fyllde år. Jag smakade även sushi för första gången vilket inte var någon höjdare.
 
 
Maj. Vårvädret höll i sig och jag invigde shortsen. Det blev ännu mer fotning och mycket mysande med dom små kaninerna. Det stora händelsen var konfirmationen och åh vad lyckat mitt konfaår blev!
 
 
Juni var en händelserik månad. I slutet av terminen hade vi cabaréuppvisning och jag hade många pluggfria dagar då jag hittade på en massa skoj! Vi fick det efterlängtade sommarlovet och det hade inte kunnat börjat bättre! Vi firade midsommar på kusten och hade det allmänt bra. Familjen var iväg på lite småtripper till olika ställen, bland annat Smögen.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback