5 THINGS

Är just nu i Skåne och därför slår jag till med ett hederligt "fem saker ni kanske inte visste om mig" inlägg !
 
 
♥ Jag gillar bara gurka på mackan om dom är skivade i suuupertunna skivor, nästan så tunna så dom går sönder. (De gurkorna i inlägget nedanför är aningens för tjocka, just so you know).
 
♥ Förutom parfymer så tycker jag att bensin, målarfärg och andra starka dofter luktar riktigt gott.
 
♥ Jag blir nästan aldrig sjuk, men när det väl inträffar händer det alltid just då jag verkligen inte vill bli sjuk.
 
♥ Fysik och Spanska är de ämnen jag gillar minst i skolan.
 
♥ Jag ska ha moppe, men kan inte köra förens nästa år eftersom jag fyller år i November.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback