WONDER

Ibland undrar jag om folk verkligen ska klaga över allt det dåliga? Jag vet att jag själv kan göra det, men allvarligt talat, tänk på alla dessa människor som ligger och svälter ihjäl just nu. Tänk till en extra gång, det kanske inte är så stor grej att klaga över, om du försov dig och missade bussen imorse. Eller vad det nu kan vara.
 
Ibland undrar jag hur allt skulle vara ifall jag skulle fötts i en helt annan familj, annat land och annan personlighet.

 
Ibland undrar jag varför det finns så mycket i skolan som är så himla onödigt att lära sig? Sorry alla mattelärare med jag tycker att Sannolikhet är sjukt onödigt. Jag vill ärligt talat inte veta hur stor chans det är att få en fyra på en tärning..
 
Ibland undrar jag om folk inte kan lära sig att sluta slänga ur sig saker som man inte menar? Det är otroligt onödigt, eftersom det oftast bara blir negativa misstolkningar utav det, och det slutar oftast med att någon blir sårad.
 
 
Ibland undrar jag hur lärarna tänker när dom ger en massa läxor och prov. Vi sitter redan i skolan i sju timmar om dagen, räcker inte det? Nej, då måste vi sitta och plugga direkt efter vi precis varit i skolan, och på helgerna. Det är väl inte bara sommarlovet man kan få vara helt fri av skolarbete?




Ja! Mer sånna inlägg! :D

Svar: Hihi, tack för åsikten ! :D
Alina Edlund

2013-04-24 // 17:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback