MITT PÅSKLOV

 
Här får ni en liten sneak på vad jag tillbringat min tid på lovet till:
 
Jag har fotat med tre olika kompisar vid tre olika tillfällen, vilket blev mycket bilder. Jag har fått ett påskägg fullt av mina favoritgodisar, trots att jag har godisförbud. Jag har läst o läst i mina tidningar som har trillat ner i brevlådan. Hade grymma kvällar på påskhelgen, då jag också hade huset för min själv hela helgen. Jag har varit på stan med vänner jag inte träffat på ett tag. Men har också lärt känna en grym kompis mer och mer. Kusinerna har varit på besök, jag har solat o njutit av det fina vädret.
Och till sist, jag har pluggat, pluggat och pluggat till mitt fysikprov som jag äntligen gjorde igår !
 
Så nu har jag nog fått med allt, hehe.




Vi får ta och fota snart igen hörru !!

Svar: Ja, verkligen !
Alina Edlund

2013-04-12 // 17:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback