FIVE THINGS

  • Jag blir så himla arg på vädret så det är inte sant. Så fort man tror att våren är påväg så slutar väderappen att visa det man vill... Nu tror jag snart att det inte kommer bli någon vår, och vi får gå direkt till sommaren.
 
 
  • Det jag älskar mest av allt är sena sommarlovskvällar, när man äter grillat, springer barfota i gräset och är med dom man tycker mest om.
 
  • Jag älskar kärleksfilmer, sitter och gråter floder typ. Nej, men jag tycker andra gengrer på filmer är så långtråkiga... MEN, jag vet inte varför, men jag kan aldrig gråta när jag sitter och kollar med kompisar, lustigt, men så är det.
 
  • Utan mina vänner och familj skulle jag inte kunna leva. Eller.. det skulle nog ingen.
 
  • Alla mår vi dåligt ibland. Själv så tröstar jag mig själv genom att lyssna på sorgliga låtar, haha.
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback