AUGUSTI

Skulle igentligen lagt upp dethär i Fredags, eftersom det va sista Augusti då. Men bättre sent än aldrig :)
 
 
Testat Mormor Magdas glass för första gången / tagit tag o fixat med mina bilder / fyllt på med massa fina självporträttsbilder / sett en vacker himmel / haft en spadag med fina vänner en regning dag / mamma har fyllt år ♥ / packat resväskan o åkt på läger en vecka / Åkt till liseberg o vunnit lite godis / läst i min bok, sista sommarlovskvällen innan skolan drog igång / varit servetris på ett 40 års kalas / köpt mig min nya, mysiga favorittröja / tagit massa fina bilder med en fin vän / märkt hur stor Tindra har blivit / gått runt i skolan i min fläta / sett löven falla till marken /
 
En sammanfattning av min Augustimånad i bilder ! Hope you like it !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback