HAR DET BRA HÄR

 
Dagen har jag ägnat mig vid poolen. Vi har badat o badat, o när vi inte har gjort det har vi gått upp för att äta eller sola en stund. På kvällen gick vi ut på en resturang, riktigt gott ! Det ända som va lite tråkigt var väl att det bara var svenskar på resturangen. Men förutom idag så har vi faktiskt inte träffat på så många svenskar.
 
Hörde häromdagen att det har snöat hemma i Sverige, och det gick ju inte att missa eftersom hela facebook bombaderades med den nyheten. Det är nu jag känner att vad bra jag har det som svettas hela dagarna o går i bikini istället för att gå i en tjock jacka.
 
Ha en bra dag !




åååååå ! den svängen har jag åkt i hur många ggr som helst med moppen!! SAKNAR! <3333333333333333333 :*************

Svar: Hihiihi, ja, det är mysigt där ! Men då vet du nog vart vi bor för vi bor precis innan den svängen, det är ett jättestort område med massa hus o ett högt hotell ;) :**************** <33333333333333333333333333333333
Alina Edlund

2012-10-29 // 14:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback