MY SISTER !

I detta inlägget vill jag hylla min syster. Agnes Emilia Edlund. Hon är nog den personen som står mig allra allra närmast. Finns alltid omkring mig, pratar om allt, kan skratta och göra saker ihop som om vi är två vanliga kompisar. Vi går på stan, är med varandra och vi gör precis dom sakerna som riktiga kompisar gör.
 
Alla semestrar och allt vi gör med familjen blir så mycket roligare när man har en kompis som är där hela tiden ! Kanske inte lika kul om man bara skulle haft jättesmå syskon, tråkigt i längden att sitta o prata med småbarn som ändå inte förstår..
 
Haha, ne, men ni förstår vad jag menar? Det jag vill komma fram till är att jag vet allvarligt talat inte vad jag skulle göra utan min älskade syster. Visst, vi kan tjafsa om småsaker som går över efter en halvtimma. Men så är det ju med vänner också , true?
 
Såklart att jag älskar resten av min familj, mamma, pappa, lillebror och min andra lillasyster. Men vi står varandra närmast. Helt klart !
 
Älskar dig så otroligt mycket syster yster. Ville bara tala om det ! ♥





Åh, vad otroligt fint skrivet !!! Jag blev rörd...

2012-11-27 // 20:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback