LUCKIEST GIRL ON THE PLANET

Hann aldrig blogga igår innan jag åkte till Tonår. Blev lite sressigt ..
 
Men nu är jag här o är ovanligt glad idag ! :D Sitter med hårfärg i håret som ska sitta i ett antal minuter till. Hoppas det blir bra !
Ikväll blir det tjejkväll ! Woop Woop ! Kommer bli jättekul o är riktigt taggad.
 
Imorgon kommer familjen o uppvaktar mig på morgonen. Senare på dagen kommer släkten hit. Favvokusinen med ♥ Blir en toppenhelg det här ju !
 

 
 




Kan du visa resultatet på håret eller skriva vilken färg du färgar de i ? 😃
Kram ! 😃

Svar: Jag färgade det i min riktiga hårfärg, alltså som mina ögonbryn. Men självklart ska jag ta kort o visa er :D
Alina Edlund

2012-11-10 // 20:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback