HOLA !

Kom hem från skolan för en stund sen, o nu är det redan helt bäcksvart ute ! :o Sjukt !
 
Iallafall, åkt skridskor i skolan idag. Såå kul ! Skulle vilja börja på konståkning, men det är nog lite för sent att börja på det nu när man är 14... Har också fått reda på ett prov som gick förvånansvärt bra ! Och vi har haft en lite mysko vikarie som såg ut som en sheriff xD Ja, så har min dag sett ut. Typ.
 
Snart måste jag börja göra min läxor, geografi och spanska. Men först tänkte jag bara visa er vad jag köpte igår när jag var på A6 en liten stund.
 
Mina andra skor gick sönder i dragkedjan, så passade på att byta till ett par andra skor istället. Dom ser nästab likadana ut fast med lite nitar på. Såå snyggt !
 
Kunde inte låta bli att köpa detta fina armbandet på Lindex också. Tycker dom har riktigt snygga smycken där faktiskt ! Detta kommer bli perfekt till min jul o nyårs outfit !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback