FRILUFTSDAG !

Ja, idag har vi haft friluftsdag. Har kört tennis och tränat på gym. Tyckte inte det var så välplanerat faktiskt, vi hade aktiviteter i sammanlagt 1.5 timma, och ändå slutade vi 2.. o självklart hade jag min sena gitarrtid idag, så kom inte hem förens 4..
 
Nej, nu ska jag inte vara så negativ, bara det att jag har en hel hög med böcker framför mig. MASSA inlämningar och prov nästa vecka..
 




» S

Herre gud va fint foto! Vilken kamera har du tagit fotot med? och har du redigerat den isåfall var? jätte tacksam för svar, letar efter en bra kamera :)

Svar: Åh tack så mycket ! Jag har en Canon EOS 1100D och den funkar otroligt bra. Kan passa både till nybörjare (som jag var) och för dom lite mer erfarna. Jag kan verkligen rekommendera den ! Denna bilden har jag inte redigerat, men när jag redigerar bilder så gör jag det i Picmonkey. Kraam ! :)
Alina Edlund

2012-11-30 // 17:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback