30 FRÅGOR OCH SVAR OM MIG !

Fullständigt namn - Alina Rebecka Edlund

Ålder - 13, fyller 14 om 3 dagar !

Vart bor du - Utanför Jönköping

Husdjur - 2 kaniner o en hamster. Men av dom är bara en kaninen min egen - Tindra

Födelsedatum - 11 November

Syskon - Två lillasystrar - Agnes och Ellen , En lillebror - Alvin

Hårfärg - Mörkbrun

Ögon färg - Isblåa

Längd - 165 cm

Favorit land - USA

Favorit färg - Ljusblå / Svart / Vit

Närmaste tjej vänner - Har många fina vänner ! bla. Elin, Julia, Erika, Maja, Victoria, Hanna

Närmaste kill vänner - Många.. Alla från min gamla klass visste jag typ allt om, synd att vi knappt håller kontakten längre...

Är du singel eller i förhållande just nu - Singel !

Tränar du - Ja, på Friskis & Svettis

Beroende av nått - Mobilen

Röker du - Nej

Snusar -  Nej

SENASTE

Person du tänkte på - Syster

Killen du kramade - Pappa

Gången du grät - När jag såg en film för ett tag sen

Person/personerna som såg dig gråta senast - Kommer inte ihåg..

VEM

Vill du krama nu - Ninis

Träffade du senast - Alla på konfan

Får dig på bäst humör - Mina underbara kompisar, familjen, framförallt syster

Vet mest om dig - Amanda, Elin, Julia

VAD

Gör dig glad - Fina vänner

Gör dig ledsen - Bråk..

Längtar du till - 10 November, 11 November, Februari, Julafton

Ångrar du i ditt liv - Mycket...

Har du svarat ärligt på alla frågor - Klart !

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback