MITT 2012

När jag ser tillbaks på början av mitt 2012 så märker jag att jag har förändrats sjukt mycket om man jämför med nu. Då visste jag inte alltid vad jag ville, gjorde en hel del misstag och vågade heller inte alltid säga vad jag tyckte.
 
Nu är jag mycket starkare i mig själv. Vet precis vad jag vill och har mycket bättre självförtroende. Alla förändras. Mer eller mindre. Och detta året tycker jag har varit ett av dom åren jag har förändrats mest.
Jag tänker inte gå in på massa detaljer, men tror ni förstår !
 
DÅ:
 
NU:
 
Har också blivit mycket duktigare när det gäller pluggningen. Har börjat ta det mycket mer på allvar, och dom betygen jag var nöjd med då, känns som ett misslyckat prov nu om jag skulle få det betyget.
 
Fotningen och bloggninen har också gått framåt. Skäms nästan när jag ser mina gamla bilder jag tog då och när jag ser tillbaks på gamla inlägg så är många utan bilder o inläggen är faktiskt supertråkiga att läsa.
 
Så jag tar bara dom här framstegen som något positivt och nu är jag riktigt taggad för ett nytt år med nya förväntningar och möjligheter !
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback