JULEN ÄR EN TID ATT SPRIDA KÄRLEK, LJUS OCH FRID

O så var julafton över och jag somnade med ett leende på läpparna. Vi åt god julmat, körde paketlek, tomten kom och vi öppnade alla julklappar som låg under granen.
Jag avslutade julaftonen med att åka på kvällsmöte i kyrkan, vilket var ett mysigt avslut, o då fick jag också träffa min kära vän härifrån Skåne, vilket var väldigt kul !
 
 
Jag kan erkänna att jag inte längtade efter att slita upp julklapparna lika mycket som när man var liten. Men det är fortfarande kul att få saker ! Jag fick allt från sportbag till kläder, pengar, mobilskal och saker till rummet.
 




» Natta

Älskar mobilskalet! :D
vart är det köpt? :)

2012-12-27 // 14:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback