BLACKOUT, KOMMER INTE PÅ NÅGON RUBRIK

Dagen har rullat på bra. Tidiga dagen, gick från centrum hem med gitarren släpandes på axeln.
Resten av eftermiddagen och kvällen har jag pratat engelska. Vi har nämligen pappas gamla kompis på besök med hans familj. I vanliga fall bor dom i USA, så det är därför jag måste gå runt o pratar engelska.
Blir nervös.. Sitter hellre o lyssnar eftersom jag förstår allt, än att prata Engelska med vant folk.
 
Vi har fikat lussekatter o pepparkakor och ätit pizza vilket var himlans gott. Det var alldeles för länge sen jag åt pizza sist. Självklart har jag också suttit o kollat på Pretty Little Liars. Är beroende. För er som inte har sett det, BÖRJA KOLLA !
 
Det passar dig som gillar att kolla på kärlek blandat med skumma saker som händer hela tiden i filmen.
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback